( )

.. ne znam kako da te oslovim.. Nit’ bih dragi, niti mace, misu, milo moje.. ili sta vec! NIKAKO TE NE BIH OSLOVLJAVALA! Uspeli su.. Uspeli su ono sto nije ni tebi, a ni meni, uspelo za rukom.

Ubili su te u meni. Jesu.. Ne znam kako ce se posle ovog ista povratiti. Ubili su i ono malo sjaja u mojim ocima koji bi zaiskrio na pomen tvog imena.

Neka im je svima drago. Neka se raduju sto nismo zajedno. I sto sam dopustila da ovo urade, ne znajuci da su oni doprineli tome. Svi oni.

Nikad vise ‘milo moje’. Nikad vise. Gadi mi se sama pomisao na sve. Mislim da te nista nece oprati u mojim ocima. Ni onaj Dunav, ni ona Sava. Ni ono mesto gde se ulivaju jedno u drugo. Ni one klupice koje gledaju na to. Nista.

Nisam htela. Desilo se. Vise mi je svega u vezi ove price dosta. I zao mi je zbog toga.
Ali, srce nije izdrzalo.

Svaka cast svim zlim, pokvarenim ljudima. I svima onima koji to nisu, ali, doprinose tudjoj nesreci. Neka vam se vrati sve.

TO BE CONTINUITED..

onewildangel
Only God can judge me..

Komentariši